piatok 1. septembra 2017

La Roshe Posay,Beauty Blender,Avon

Ahojte:)
Nahromadili sa mi znova po ďalšej dobe nové produkty o ktorých Vám môžem niečo málo prezradiť.Môžme sa pustiť už mi tieto recenzie veľmi chýbali.

La Roshe Posay Lipikar Lait

Upokojujúce telové mlieko na podráždenú a citlivú pokožku pre dospelých i deti.
Obsahuje tieto látky:
- Lipidy prirodzený ochranný film pokožky
- Karitové maslo dodáva mastné kyseliny
- Jemné steroly zabraňuje podráždeniu

Musím sa priznať že telové mlieko sa stala moja nová láska v starostlivosti o pokožku okrem toho mi pomohol na spáleniny zo slnka aj na ekzém samozrejme proste je dokonalý.Konkrétne je celkovo určený na prejavy ekzému rôzne dokonalosti myslím že celá značka sa stará prevažne veľmi citlivú pokožku.Okrem toho má minimálnu parfumáciu ktorá tiež prispieva k rýchlejšiemu zotaveniu.Proste ideálna vôňa ničím zaujímavá taká obyčajná hranica.Pleť je po ňom nadýchaná,hladká,hebká,nemám pocit po vysušenosti práveže je stále po nanesení hydratovaná všimla som si aj po pár hodín nemá tendenciu sa nadmerne vysušovať ani mastiť.

Balenie je dosť objemné vydrží naozaj dlho ved ho skoro každý deň používam stále je plné.Stačí iba malé množstvo telo sa namastí dôkladne.Veľmi dobre sa s ním pracuje nemám žiadne negatíva ktoré by som mu vytkla pleť s ňou žiari vyzerá skvele na pohľad.

Avon Gel Shine
Po gélovom laku som už dávno túžila ale som skôr sklamaná ako prekvapená.Bol dosť neforemný zle sa mi z ním pracovalo ale stane že nie vždy vám všetko sadne do poslednej bodky.Vôbec nevydržal ani necelé dni a to som pod neho dala aj top coat dosť ma mrzí že sme si spolu nesadli.Pretože farba ma hneď uchvátila nádherná výrazná červená ja milujem červené laky tak som si myslela že si budeme rozumieť.Odtieň Fabulous!

 Celkom oceňujem že sú laky zabalené v krabičkách príde mi to dosť praktické hlavne na cestách ale že až tak rýchlo nezničí obal ostane ako nový.Našli sa aj dobré stránky ale to sú len také dizajnové veci ale hlavná úloha laku ma vôbec nezaujala ale zato sa nebránim vyskúšať nové odtiene možno ma prekvapia zamilujem sa do nich.

Beauty Blender (DM)
Veľmi šikovná vecička čo sa týka líčeniu,tvarovaná hubička so šikmenými hranami z penové materiálu bez latexu.Najviac ma zaujalo na nej že sa s ňou neskitočne dobre zapracuje buď korektor alebo tekutý makeup.Príde mi oveľa lepší ako samotný štetec pretože veľa krát sa mi stalo štetec zapracoval ale bolo vidno že to nie je úplne dokonalé a hubka zase spraví úplný opak štetca.Ak mám povedať pravdu nie všetky miesta na tvári beauty blender zapracuje napr.okolo nosa i pod očami sa z ním ťažšie pracuje pretože je dosť veľký a guľatý ide to kus horšie.Na tieto miesta vždy používam hubičky od ebelin ktoré sú malé dosiahnu na miesta tak ako majú.Ostatné miesta (čelo,líca,brada) s tým si poradí dokonale netreba už doupravovať so žiadnym štetcom.Nie je to pravý Beauty Blender je to len z dmka ale mne zatiaľ postačuje určite si plánujem ešte kúpiť aj v iných farebných variáciách.Konkrétne ho mám slabo zelenej farbičke.

Vhodný je pre začiatočníkov,pokročilých i profesiánolov samozrejme pre každú babu ktorá má rada líčenie.Hlavne je to pre každého individuálne mne sadol ako uliaty.Hubka je príjemná na dotyk ku pleti je najvhodnejšia dobre sa s ňou pracuje určite odporúčam.






1 komentár: