nedeľa 17. januára 2016

Moja aktuálna starostlivosť o Telo


Moja aktuálna starostlivosť o Telo

Ahojte :)

Ja mám pokožku suchú čo sa týka tela. Preto si vyberám skôr výrobky hutnejšie a mastnejšie a hlavne také čo dlhšie pôsobia na pokožke. Stále to striedam. Ale obľúbila som si dve kozmetické značky a to: Neutrogena a Nivea. Okrem telových mliek používam aj telové peelingy, ktoré slúžia na odstránenie zhrubnutej koži. Používala som zatiaľ len ten to druh peelingu od Oriflame. Krásne hydratoval pleť a zjemňoval. K starostlivosti o telo patria aj telové sprchovacie gély. Ja najčastejšie používam tieto: Fa, Nivea, Dove, Palmolíve, Dermacol, Radox, Playboy a Balea. Sú to moje najobľúbenejšie gély a dajú sa kúpiť v našich drogeriách. Odporučujem Vám ich.

Neutrogena- je to telové mlieko s olejom pre suchú pokožku. Obohatený o sezamový olej. Poskytuje 24-hodinovú ochranu a hydratáciu .


Nivea - Je výživné telové mlieko. Body Milk dodá aj veľmi suchej pokožke dlhotrvajúcu starostlivosť. Ako funguje: 
1. Výživné zloženie obohatené o prírodné minerály a zvlačňujúce látky
2. Redukuje hrubosť suchej pokožke
3. Obsahuje mandľový olej, ktorý napomáha pleti




Perfecta Spa - ( je jemný telový krém). S účinným a hydratačným účinkom výťažok z bielej perly. Bohatý na vápnik, bielkoviny a vitamíny. Som na mieru s tým krémom spokojná krásne hydratuje pokožku. Ako ho používať:  Najprv použiť peeling a potom naniesť krém ale môže sa použiť aj bez peelingu.



Telový peeling Discover Hawai Aloha Beach - Má exotickú vôňu tropického ovocia. Zjemňujúci gél so sviežou kvetinovou vôňou. Zloženie: neobsahuje mydlo.
Čistí a osviežuje pleť.


Nivea Sprchovací gél - Majú viac druhov sprchovacích gélov buď pre mužov alebo pre ženy. Rôzne vône. Ja mám obľúbený od tejto značky : Nivea Happy Time - je to krémový sprchovací gél s bambusovým mliekom.  Pokožke dodá hebkosť a jemnosť.
Nivea Creme Soft sprchovací gél - je sprchovací gél s výživným mandľovým olejom. Pokožka je jemná a hydratovana.




Fa - Majú dokonalé sprchovacie gély s príjemnými vôňami. Používam ich veľmi rada.Majú tieš viac druhov gélov. Momentálne používam Romantic Moments. Je to môj obľúbenec a mne sa osobne páči najviac z ich druhov.
Sprchovací gél Fa Romantic Moments-  Je to príjemná vôňa z bielej ruži. Poskytuje pocit sviežej hebkej pleti.


Dove Sprchovací gél - Má viac druhov a vôni . Ja mám obľúbený: DEEPLY NOURISHING.
DEEPLY NOURISHING- obsahuje Nutrium Moisture. Napomáha pokožke navrátiť jéj krásu na dlhý čas.



Palmolive Naturals Oliva Ultra sprchovací gél - Má veľmi peknú vôňu. Je obohatený o výťažky z olív a aloe vera. Pomáha hydratovat pokožku a zanecháva ju jemnú a hebkú.




Dermacol Aroma Ritual - Určený pre všetky typy pleti. Sprchovací gél s hruškovým extraktom . Jemne čistí a rozmaznáva pleť. Je vhodný aj pre mužov.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára