sobota 2. januára 2016

Moja Aktuálna starostlivosť o pleť



Ahojte :)

Chcem Vám predstaviť Moju aktuálnu starostlivosť. Tieto produkty používam už dlhšiu dobu a musím konštatovať že sú naprosto pre moju pleť najlepšie. Používam ich približne 3-roky. Som s nimi na mieru spokojná a  len môžem doporučiť.
Ja mám mastnú a problematickú pleť. Mám s ňou dosť problémy, pred nejakou dobou sa mi objavilo akné asi nikoho neprekvapím, lebo v dnešnej dobe ho má čím ďalej viac ľudí. Mne na to pomáha každodenné čistenie pleti  a používam z lekárni roztok Zineryt. Hlavne Zineryt mi pomohol a dal mi pleť do poriadku. Ja ho používam vždy po vyčistení pleti miesto krému. Aj keď ma nepríjemnú vôňu aj tak ho používam . Beriem ho 2 krát denne.Obvykle 10 - 12 týždňoch.Len bohužiaľ je na lekársky predpis a je to skôr ako také antibiotikum. Zineryt na nanáša voľne na pokožku celej tváre alebo na postihnuté miesto. Keďže Zineryt neobsahuje alkohol.




 Nivea Soft krém- Používa sa na tvár , na ruky aj na telo. NIVEA Soft je  účinný hydratační krém pre každodenní použití.Zloženie: s vitamínom E a jobovym olejem. Pleť hydratuje, osviežuje a chráni. Pleť zanecháva sviežu a pružnú. Používam Nivea Soft ako bázu pod make - up .


Nivea AQUA SENSATION čistaci gél - s aktívnou látkou Hydra IQ a výťažkami uhoriek bol vyvinutý pre zmiešanú a normálnu pleť. Aj keď neni určený pre môj typ pleti aj tak mi prospieva . Veľmi som si ho obľúbila. Pleť je nadýchaná a zároveň hydratovaná. Dokonale vyčistí pleť a môže sa použiť aj na dočistenie pleti po makeu-pu. Použitie: Naneste malé množstvo gélu na mokrú tvár. Jemne vmasirujte a potom opláchnite vodou. Vynechajte oblasť okolo očí. Potom je Vaša pleť optimálne pripravená na pôsobenie denného alebo nočného krému.

Nivea Pleťová Voda - Pleťová voda obohatená o vitamín E a aktívnu látku Hydra IQ. Pre normálnu a zmiešanú pleť. Hĺbkovo čistí  a odstraňuje pleť. Hydratuje pleť a osviežuje.


Garnier Essentials čistiaci gél - Je čistiaci gél pre normálnu pleť. Je určený na každodenné čistenie . Obsahuje čistiace zložky a vodu z ovocia. Odstraňuje nečistoty a zvyšky od make- upu. Po použití pleť môže zdravo dýchať a je krásne čistá a zdravá.








   


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára