sobota 11. mája 2024

Pupa Milano

 Ahojte 💗

Kozmetická značka Pupa Milano pochádza z Talianska, majú v portfóliu produkty od starostlivosti o telo, pleť a dekoratívnu kozmetiku. Zatiaľ som vyskúšala iba dekoratívnu kozmetiku a bola som spokojná. V tomto článku vám predstavím niekoľko produktov, ktoré som vyskúšala.

 
Pupa Wonder Korektor - odtieň 001, vhodný pre mastnú až zmiešanú pleť. Má hustejšiu konzistenciu a dobre sa nanáša na pleť. Mal by byť krycí, ale popravde je to priemerná krycia schopnosť. Čakala som viac od korektoru, pretože som počula samé chvály, že by mal mať kryciu schopnosť, ale treba ho vrstviť niekoľko krát. Ale zase na druhej strane pleť zjednotil a vyzerala prirodzene, skvelo sa zapracoval pomocou štetca alebo hubky. 
 

 
Za mňa je super, hlavne v zime ho rada nosím. Určite po ňom siahnem znova, keďže je to super produkt, ale nie je až taký krycí. Ak hľadáte práve takýto korektor, môžem odporučiť. Stačí si len vybrať správny odtieň.
 
Rada ho používam hlavne v zimnejšom období, pretože ma mastnejšiu konzistenciu, ale zase na druhej strane, pleť vyzerá dokonale. Verím, že si ho tiež zamilujete ako ja a zaujala ma značka.
 
 
Pupa Wonder me Púder - odtieň 010 ivory, najsvetlejší odtieň ideálny pre bledú pleť. Takže sa skvelo prispôsobí pleti a vyzerá prirodzene. 
 
 
Pleť je zjednotená a jemná na dotyk. Nevidno vôbec, že niečo na nej mám, čo je ďalšie plus pri každodennom líčení. Celkovo vydrží dlho a makeup po celý deň drží, čo je určite pre mňa prioritou. Hlavne vtedy, keď mám dôležité stretnutia, môžem sa naňho spoľahnúť. Púder je peckový a zaradila som ho medzi svoje obľúbené produkty. Je vhodný pre všetky tipy pleti. Skvelo sa prispôsobí aj s kombináciou inými výrobkami.
 
 
Púder má praktické balenie. Zmestí sa do každej kozmetickej tašky, čo je určite pre každého kozmetického nadšenca prínosom. Z púdru som veľmi nadšená a celkové líčenie vydrží celý deň, čo je pre mňa základ. Skvelý !!!


Poznáte značku Pupa? Skúšali ste z niektorých produktov?
 
Ďakujem za vaše komentáre 💗💗💗


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára