pondelok 1. januára 2024

Vianoce 2023 a nový rok 2024

 Ahojte 💗

V dnešnom článku Vám ukážem ako vyzerali u mňa Vianoce. Verím, že ste si Vianoce užili tak ako ja a dostali ste, čo ste si priali.

  • Aký adventný kalendár som mala tento rok?

 

Accentra- znova som siahla po tejto značke, keďže minulý rok som s ňou bola spokojná. Tentokrát som vybrala koziu kozmetickú radu.

Dizajn adventného kalendáru ma zaujal a otváranie okienok ma bavilo.

 
Jedná sa skôr o telovú kozmetiku a rôzne výrobky do kúpeľa
 
Produkty sú zaujímave a som zvedavá na účinky s pokožkou a mnoho produktov som už skúšala.
 
 

Koláče sme aké mali?

Vianočné koláče sme mali linecké, oriešky, parížske rožky, ananásové a medové rezy. Milujem sladké, takže za mňa sú všetky druhy koláčov skvelé. 😁
  • Výzdoba 

  •  Čo som našla pod stromčekom?

Knihy patria ku Vianociam a je to ideálny darček. Knihu Jak na sítě som už dávnejšie chcela prečítať, takže môžem veselo čítať. Dám vedieť ako som s ňou bola spokojná. Počula som na ňu samé chvály.

Antistresové omaľovánky mám tu mnoho kúskov takže si môžem spríjemňovať večere maľovaním zaujímavých a pekných obrázkov.
 

Diáre na rok 2024 tu musia byť a rada si plánujem pracovné či osobné veci. A cup of style diár mám najradšej, pretože je najlepší na plánovanie 💗💗💗

Kozmetickú sadu Manafaktura som si priala, pretože tento rok som po prvý krát vyskúšala spomínanú značku a čoskoro sa môžte tešiť na recenziu.

Ponožky Dedoles sú klasika a vždy ma poteší ma tento druh kúsku a som nadšená z vianočných ponožiek, ktoré ma potešili. Teším sa ako budem ich nosiť.

Ako posledné darčeky boli veci, ktoré som si vybrala a našla pod stromčekom, hrejivá čiapka, ktorá mi padla do oka a kožená peňaženka vo vínovej farbe, keďže moja už potrebuje výmenu. Taktiež som dostala sladkosti a podobne. 
 
Samozrejme, Vianoce nie sú o darčekoch, takže som sa chcela len pochváliť. Nejde o žiadne upútanie pozornosti. Takýto typ článkov píšem každý rok, takže som ho chcela znova napísať.
 

Na Štedrý deň som zvolila rovnaký outfit ako minulý rok. Samozrejme, nesmie chýbať červený rúž.

Verím, že ste si Vianoce užili vo vianočnej pohode. Keďže tu máme nový rok 2024, tak Vám prajem všetko dobré a naplno si ho užívajte v zdraví a šťastí, pretože to je najdôležitejšie. 💗

Ďakujem za vaše komentáre 💗💗💗


2 komentáre:

  1. Já jsem letos dostala taky vánoční ponožky a diář od holek z CoS jsem si také koupila. :-) Dostala jsi hezké dárečky. U mě pod stromečkem nechyběly knihy. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) to je skvelé diár je super a určite ti poslúži

      Odstrániť