štvrtok 2. novembra 2023

Jesený pokojný deň

Ahojte 💗

Máme tu už jeseň a dosť rýchlo nastali chladnejšie dni. Krátky rukáv sme vymenili za dlhý rukáv a teplé oblečenie. Poďme sa vrhnúť do jesenných kúskoch, ktoré som si vybrala v rámci spolupráci s bonprix.

 
Rolákový dlhý sveter - sveter je pohodlný, hrejivý a počas chladných dní je ideálny. Jesenná farba červeno-oranžová sa práve na toto ročné obdobie hodí. Svetrík má voľný golier, ktorý je príjemný a nikde ma netlačí. 😊

 

 
Svetrík je vhodný ku čomukoľvek, ľahko sa kombinuje, či už k nohaviciam alebo sukni. Doplní každý nudný a tmavý outfit. Materiál: vrchný materiál: 75% polyakryl, 22% polyester, 3% elastan.
 
 
 
Rolákový svetrík som zvolila do čierno-vínovej kombinácii a k nemu som zvolila doplnky, ktoré dodali outfitu ešte viac elegancii. Kombinácia čierneho kabátiku a svetríku jesennej farby spoločne dotvárajú elegantný outfit. K outfitu som už len doladila čierne legíny, nakoniec vínové krátke čižmy, kabelku v podobnej farbe a čierny klobúk. Mne sa takto spoločne zladené kúsky veľmi páčia.

 
Strečové tričko s dlhým rukávom- tričko v čiernej farbe s dlhým rukávom. Má okrúhly výstrih.  Dĺžka trička je do pásu, takže práve taký akurát strih. Vybrala som si klasickú čiernu farbu, ktorá každej postave pristane a zakryje nedostatky. Základný kúsok šatníka, hodí sa ku všetkému. Kvalitný a príjemný materiál, cítim sa v ňom komfortne. Materiál je strečový, vrchný materiál: 95% bavlna a 5% elastan.
 
 
Flanelová košeľa - košeľa flanelová s dlhým rukávom, zapínanie na gombíky. Pozostáva z viacerých variácií čierna-dymovo-ružová-karovaná farba. Strih košele je voľný a dĺžka k pásu. Na rukávoch sú gombíky, práve ideálne pre tie, ktoré máme úzke ruky, takže si ju môžme zapnúť ako potrebujeme. Vrchný materiál: 100% bavlna.
 
  
Flanelová košeľa je praktická a perfektne sa kombinuje s rôznymi kúskami oblečenia. Ja som k nej zvolila klasické čierne tričko, tmavomodré legíny, krátke čierne čižmy a ako doplnok prsteň. Mne osobne sa takýto outfit veľmi páči. Je ideálny práve do tohto jesenného obdobia. 
 
Pletené šaty s nórskym vzorom a širokým golierom - predĺžený sveter so širokým golierovým rolákom, dlhé rukávy na šatách čiže a počas chladných dňoch zahreje dostatočne. Farba je bazovo biela vlna - staroružová s nórskym vzorom. Strih šiat je rovný a obopne postavu. Materiál: vrchný materiál - 100% polyakryl.
 
Pletené šaty sa môžu nosiť na viac spôsobov či ku nohaviciam alebo pančuškám, bolo to mojou prvou voľbou pri výbere tohto kúska. Sú praktické a hrejivý materiál práve do tohto ročného obdobia ideálne. Rada ich nosím, keďže som si vybrala farbu s nórskym vzorom spolu vytvárajú ideálnu kombináciu. Páčia sa Vám tak isto ako mne?

Ako sa vám páčili kúsky ?
Ďakujem za všetky komentáre! 💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára