utorok 3. januára 2023

Vianoce 2022

Ahojte 💗

Vianoce už máme za nami, naozaj to rýchlo utieklo, aj mi budú chýbať keďže sa každý rok na ne teším. Ukážem Vám ako to u mňa vyzeralo na Vianoce. Budem rada ak sa aj vy podelíte v komentároch, ako ste ich slávili. Poďme sa na to pustiť. 😍😍😍

Adventný kalendár Accentra- tento rok som zvolila túto kozmetickú značku, prišla mi zaujímavá. Čo je skvelé, že sú tam produkty na telo. Značku Accentra som nepoznala, takže som rada, že prostredníctvom adventného kalendára môžem niečo nové vyskúšať. Počuli ste niečo o tejto kozmetickej značke ?

Takto som si spríjemňovala svoj predvianočný čas a našla som v ňom mnoho zaujímavých produktov. Postupne Vám poviem o nich bližšie, keďže ešte som ich nestihla začať používať. Dám Vám vedieť, keď ich poriadne vyskúšam. 💗

Koláče- ja mám rada sladké. Tento rok sme mali mačacie očká, medové a ananásové rezy, parížske rožky, oriešky. Takže ja som spokojná 😀

Vianočné darčeky- dostala som veľa zaujímavých vianočných darčekov. Ako každý rok som dostala ponožky, ktoré sa vždy hodia. Ďalej som dostala krásne pyžamko v peknom vianočnom prevedení. Ako posledný darček z oblečenia je nádherná šatka v tmavoružovej farbe. Takáto farba mi chýbala v šatníku a teším sa ako ju budem nosiť. Veľmi pekná farebná kombinácia, čo poviete?

 
Kozmetika nesmie chýbať pod vianočným stromčekom. Teším sa vždy, keď môžem niečo vyskúšať a poteší ma akákoľvek kozmetika. Priala som si značku Yves Rocher. Túto značku mám veľmi rada. Na Vianoce som dostala viac výrobkov od tejto značky a teším sa na to, ako ich začnem používať. Pod stromčekom som našla aj depilátor, z toho som tiež nadšená a chcela som už dávno. Okrem kozmetiky som dostala knihu a diár Acupofstyle. Každý rok ho dostanem, keďže mi veľmi vyhovuje čo sa týka plánovania a za mňa ideálny darček. Radi si plánujete?

Ako vianočný darček som dostala aj antistresovú omaľovánku, ktorá nesmie chýbať, keďže ja si rada maľujem. Je to príjemná vec pred stresom. Od kamarátky som dostala roztomilú dekoráciu, ktorá mi urobila radosť. Ja som z takýchto veci vždy potešená. Treba byť vďačný za všetko, vážiť si aj maličkosti, ktoré vykúzlia radosť.

Dekorácie- cez Vianoce som mala také isté dekorácie ako aj minulý rok, takže to som sem znova nedávala, ale pridám tu aspoň novú dekoráciu, ktorú som musela mať. Tento domček krásne svieti v tme, takže práve vytvorí tú správnu atmosféru a vianočnú náladu...

Na záver by som Vám chcela popriať všetko dobré do nového roku 2023.

Prajem všetkým veľa zdravia, šťastia a lásky.

Ďakujem za vaše komentáre 💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára