štvrtok 6. januára 2022

Vianoce - 2021 a nový rok 2022 (Vianoce, Adventný Kalendár Catrice, Vianočné darčeky)

Ahojte 💗

Dnešný článok bude o mojich Vianociach. Rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z vianočných sviatkov. Vianoce patria k najkrajším sviatkom celého roku a tento rok som si sviatky naplno užila. Verím, že ste si ich tiež užili so svojimi najbližšími. Tento rok som si spríjemňovala adventný čas otváraním okienok na adventnom kalendári Catrice DIV. 💗💗💗

Mala som už raz adventný kalendár od Catrice a bola som spokojná. Tento rok boli v ponuke viaceré adventné kalendáre, ale tento ma zo všetkých najviac zaujal. Popravde po otvorení všetkých okienok ma kalendár aj v niečom sklamal, ale ak to mám porovnať s minulým rokom, tak tento bol rozhodne lepší a boli tam plné balenia produktov.

Kalendár som si poskladala sama. V prvých okienkach boli báza pod make-up, podkladový lak, vínový lak, lesk na pery a špirála.

Miniatúra coverage make-up, lesk na pery, paleta očných tieňov, ceruzka na pery, strieborný lak.

Ružový lak na nechty, svetlý lesk na pery, tmavý lesk na pery, špirála, lak na nechty (tmavo vínový).

Ceruzka na obočie, lak na nechty (oranžovo trblietavý), rúž na pery (tmavo ružovo červený), rúž na pery (nude), fixka na obočie.

Lesk na pery (výrazne ružový), lak na nechty (červený), rúž na pery (tmavofialový), paletka na obočie.

Moje Vianoce boli krásne a mám tu pár fotiek z našich dní, vianočné fotky, dekorácie, koláčiky, darčeky a môžete sa tešiť spolu so mnou a už ďalej nebudem kecať a poďme na to ...


                  Koláčiky moje obľúbené zliepané, oriešky, kokosové guľky, punčové a medové rezy.

 

            Vianočné návleky na vankúšiky som si dala ušiť a som s nimi nadmieru spokojná.


                            Mnoho dekorácii som si nakúpila, aby by mi izbu skrášlilo.


Čo som dostala pod stromček?

Od brata som dostala som krásne darčeky a hlavne praktické - kryt na mobil aj s chráneným sklom na mobil (lebo môj kryt už potreboval zmenu). Ďalej som dostala diár od A cup of style. Každý rok ho majú v inom prevedení a už sa teším na plánovanie v tomto roku. Taktiež som pod vianočným stromčekom našla kozmetickú sadu Kneipp. Bola som veľmi prekvapená. pretože som ešte neskúšala túto značku a chcela som ju otestovať. 💗💗

Od rodičov som dostala krásnu hrejivú deku, aby mi už nebola zima. Mne je celý rok zima, takže teraz mi už hádam bude len teplo. Príjemná hrejivá a hebučká deka na zimu ako stvorená.

Ku Vianociam patrí oblečenie, klasické čierne ponožky. Ja som si urobila radosť mäkkými darčekmi. Klasické zimné rukavice a krásny dlhý krémový svetrík, ktorý som si kúpila za skvelú cenu. 

               

Dnešný článok zakončíme vianočnými sladkosťami od mojej obľúbenej značky Lindor. Najradšej mám bielu čokoládu. Milujem jej lahodnú chuť! 😍😍😍

Prajem všetkým úspešný rok 2022. Verím, že vás článok zaujal a pripomenuli ste si čaro Vianoc. 💗

Budem rada za každý komentár!

       







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára