pondelok 7. júna 2021

Nivea, Garnier, Avon, Yves rocher

Ahojte💗

Dáme si väčšiu recenziu na pár kozmetických značiek, ktoré už dlhšiu dobu používam. Keďže sme tu dávnejšie nemali žiadnu recenziu, čo tak si spríjemniť deň niečim inšpirujúcim 💓💓💓

Avon True Colour- odtieň fair (svetlý), sadne ako uliaty na svetlú pokožku. Zakryje nedokonalosti, ale nie je vhodný na problematickú pleť, viac mi vyhovuje korektor Catrice 👌👌👌


 

 
 
Avon pena do kúpeľa- má typickú vianočnú vôňu s višňami v čokoláde. Výrazná sladká parfumácia, ktorá upúta vaše zmysly a zrelaxuje unavené telo po náročnom dni.


Pena je hustá a urobí perfektnú atmosféru v kúpeľni. Výrazné tóny čokolády sú naozaj aromatické a vždy mi spríjemnia môj kúpeľ. Tiež mi je ľúto, že už som ju spotrebovala. Bola naozaj skvelá. Balenie je dosť malé, takže rýchlo sa minie - to je jediná vec, ktorá mi na nej prekáža. Inak som spokojná 💗

Yves Rocher šampón- pre mastný typ pokožky z kategórii Purity. Reguluje nadmernýmaz, vyčistí a dôkladne umyje vlasy. Vidím reálne výsledky - vlasy sú po umytí krásne, objemné, príjemné na dotyk. Veľkou výhodou tohto šampónu je, že sa mi nemastia vlasy. Šampón vydrží dlho, veľmi som s ním spokojná a určite chcem ďalšie balenie.

Yves Rocher vlasový ocot- malinový vlasový ocot, ktorý bol v adventnom balení. Produkt je v miniatúrnom balení, skvelé hlavne pri cestovaní keďže sa zmestí do každej kozmetickej tašky.

Príjemná ovocná vôňa, určená pre lesklé vlasy. Vlasy ostávajú lesklé, jemné a nemastia sa. Predĺži dobu po umytí, perfektne prečistí pokožku hlavy. Môže sa kľudne používať na celé dĺžky, ale ja si väčšinou dávam na končeky a hotovo. Vhodný je na citlivú pokožku s prejavom lupín, keďže aj s tým mám skúsenosti. Zdá sa mi, že tak často sa mi lupiny netvoria. Stačí aplikovať na mokré vlasy.

Nivea micelarna voda- vhodná pre citlivú pokožku. Ani by som netušila že si ju tak zamilujem. Ja som ju používala ako micelarnu pleťovú vodu, na odlíčenie make-upu. Poslúžila skvelo a znova siahnem po ďalšom balení. Môže sa používať aj na očný make-up, keďže je vhodná pre citlivú pokožku. Takže sa nemusíte báť, že by vás štípali oči.

Má upokojujúci efekt vhodný na prečistenie a odlíčenie pokožky. Pleť je hydratovaná, vyčistená a jemná na dotyk. Nedráždi pleťová voda a produkt je bez parfúmácii. Balenie 200 ml.

Nivea suchý šampón- pre tmavé vlasy a vyčistí pokožku vlasov. Nedráždi pokožku, urobí objem, celkom dobre si podarí s mastnými vlasmi. Ak mám porovnať s Batiste suchým šampónom, Nivea šampón bol oveľa lepší a viac mi sadol, keďže nerobí biele stopy a stačí ho málo.

Suchý šampón samozrejme dopomôže pri úprave vlasov, ale zase keď sú vlasy viac mastnejšie, tak to už nezachráni. Takýto druh šampónu len upraví účes, aspoň trochu skultúrni celkovú vizáž. Čo je super na ňom, že je praktický a keď nestíham, tak mi zachráni vlasy 😀😀😀

Garnier micelárna voda- čistiaca a odlíčovacia pleťová voda, určená skôr pre suchú pokožku. Vôbec nebola zlá, ale zase nebola ani najlepšia. Zdalo sa mi, že až tak rýchlo neodlíčila pleť. Treba aplikovať viac výrobku. Veľké balenie (400 ml) dlho vydrží. Obsahuje oleje, s ktorými si poradí očným mejkapom, ale ako spomínala, nie je až taký účinný čo sa týka odlíčovania. Táto micelárna voda je primárne určená na suchú pokožku, no nezaškodí ani mastnej pokožke. Práve naopak, pekne pleť vyživí a osvieži po náročnom dni. Za mňa priemerný výrobok. Mne až tak nevyhovoval, ale určite sadne iným.

Konečne sme u konca a budem rada ak sa podelíte o svoje skúsenosti so spomínanými produktami. Prajem vám ešte krásny a úspešný zvyšok dňa.

Budem rada za každý komentár 💗💗💗

1 komentár: