streda 14. októbra 2020

Martinus - objednávka? Čo som prečítala?

 Ahojte💗

Konečne si dáme knižné okienko. Urobím vám recenziu, čo som si nové prečítala. Prostredníctvom online kníhkupectva  Martinus som si vybrala som pár zaujímavých kníh, ktoré mi padli do oka. Privátne som robila objednávku kvôli doplneniu antistresových omaľovánok a samozrejme doplnila som si svoju knižnicu zaujímavými kúskami. 

Najviac ma baví čítať dievčenské romány, ľúbostné knihy, motivačnú literatúru. Práve preto som volila kúsky podobného žánru. Aké žánre čítate vy?

 
Vyhradené pre teba- napísala slovenská spisovateľka Laura Fechová. Príbeh je o mladom dievčati Emy, ktorá pochádza z bohatej rodiny. Do jej životnej cesty príde tehotenstvo a zmení sa jej celý život. Priateľ a rodina ju nútia ísť na interupciu. Napriek tomu ona sa chce postarať o dieťa. Má z toho depresiu a chce ukončiť život. Pri pokuse o samovraždu ju zachráni úplne cudzí človek a zmení jej život. Rodičia jej lásku neprejavovali, neboli si blízki s dcérou a viac ich zaujímala kariéra. Ema sa postupom času zamilovala do svojho záchrancu Patrika, ktorý ju naučil pozerať sa na život inými očami. Zamilujú sa do seba a osud im nedopraje, lebo Tomáš (jej bývalý priateľ) si s Patrikom vybaví účty. Kvôli incidentu s ňou už nechce mať nič spoločné. Vzťahy sa medzi nimi pokazia, ale budúcnosť ukáže, či sa k sebe vrátia.
 
 
Osho Emócie- ďalšia kniha z kategórie motivačnej literatúry. Kniha rozoberá rôzne civilizačné problémy dnešnej doby, za ktoré sa nikto nemusí hanbiť. Pomôže sa pozerať na život z iného uhla a postupnými radami vás naučiť chápať svoje problémy. Osho vydal mnoho kníh s podobnou tematikou.
 

Marika Gombitová Úlomky spomienok- kniha je o známej slovenskej speváčke Marike Gombitovej. Nájdete v nej všetko o jej osobnom živote detstvo, dospievanie, spev, kariéra, láska. Kniha je dostupná v slovenskej aj českej verzii. Ja som si knihu kúpila práve v českom jazyku, pretože bola lacnejšia. Aspoň som si znova precvičila češtinu.


 


Celý obsah vám neprezradím, len pár zaujímavých detailov, čo ma zaujali. Prvá kapitola bola o jej živote, takže som sa dozvedela niečo nové. Marika sa narodila na východnom Slovensku. Je najmladšia zo súrodencov, má troch bratov a jednu sestru. Študovala na technickej univerzite v Košiciach. Počas školy sa začala venovať spevu. Chodievala hrať s bratmi, ale len rekreačne. Až po skočení školy začala svoju hudobnú kariéru. Chodila na vystúpenia a vstúpila do hudobnej kapely. Odvtedy naspievala rôzne pesničky a do teraz sú to veľké hity. Najradšej mám pieseň Vyznanie, Školská láska, V slepých uličkách... Spomenutá je tak samozrejme aj nešťastná udalosť – autonehoda, ktorá zmenila celý jej život.

Budem rada ak mi napíšete či ste knihu už mali? Ako sa vám páčila? Za mňa bola vynikajúca a určite ju môžem len doporučiť.

Budem rada za každý komentár!

7 komentárov:

  1. Dosť zaujímavé knihy. Tá Gombitová môže byť super a presne, čeština predsa nie je problém. Od Osha som mala knihy Radosť a Odvaha. Radosť bola skvelá a som si istá, že aj táto kniha je perfektná. Je to skvelý autor.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne prišiel akurát narodeninový kód na objednávku, ale momentálne, ver alebo nie, si nemám čo objednať. Nič ma tak teraz nezaujalo a kvôli škole a práci na to nemám ani toľko času T_T Ale myslím si, že si si vybrala dobre :-) ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja najradšej čítam trilery, horory a čokoľvek depresívne, ale aj tieto knihy vyzerajú byť fajn :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajímavý výběr knih! Já momentálně čtu Love Detective od A. Potter:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hodně zajímavé knížky, moc mě zaujala ta první. Podzim je ideální doba na čtení a taky na mě v poličce čeká spoustu skvělých titulů. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani jednu neznám, ale určitě se kouknu na tu knihu o emocích :-) Já mám právě teď rozečtenou knihu od Johna Greena - Jedna želva za druhou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teším sa, že si si vybrala aj moju knihu. :)

    OdpovedaťOdstrániť