štvrtok 11. júla 2019

Šaty robia človeka

Ahojte 💗

V rámci spolupráce s internetovým e-shopom Bonprix som si znovu vybrala pár kúskov oblečenia. Keďže leto máme v plnom prúde, nič nie je lepšie, než sa v oblečení cítiť pohodlne. Práve v takomto teplom počasí preferujem najmä tenšie materiály, v ktorých sa až tak nepotím. Celý rok som sa tešila, keď si vezmem na seba farebné šatôčky a nebudem riešiť, čo zase na seba. Dnes vám predstavím hneď niekoľko kvalitných kúskov. Budú pozostávať z blúzky a dvoch letných šiat, ktoré mi hneď pri prvom rozbalení padli do oka. Vďaka nim si leto môžem vychutnávať plnými dúškami. 💫

1. outfit:

Šaty holý chrbát - žlté kvetované šaty z príjemného, vzdušného materiálu. Nie sú ani príliš dlhé ani krátke, akurát pod kolená. Majú odhalené ramená a časť chrbta, tzv. lodičkový výstrih. Šaty určite zažiaria na oslavách a rôznych podujatiach, ale pokojne aj do mesta by som si ich obliekla. K šatám som skombinovala ružovú crossbody kabelku zo zlatými detailami a ružové sandále na vysokom opätku. Najviac ma zaujal vzor, ktorý hneď úpúta pozornosť. Už dávno som nezaregistrovala, takú žiarivú kombináciu na šatách, keď som ich uvidela v ponuke musela som ich mať. Aby som nezabudla, ako letný doplnok som zvolila veľký klobúk, nutnosť leta! 
                                                
2. outfit:   


Šaty letné - jednoduché sýtočervené šaty na ramienka, sú do okrúhleho výstrihu. Dĺžka šiat siaha do časti kolien. Šaty pekne obopínajú postavu a môžete ich skombinovať na viacero spôsobov. Buď do elegantného alebo športovejšieho štýlu, ja som outfit pojala ležérne. Osobne veľmi rada vyhľadávam takéto variabilné kúsky, pretože z nich viete rýchlejšie poskladať finálny outfit. Cez červené šaty som prehodila krátku rifľovú bundičku s farebnými korálkami, k to pekne ladia tmavomodré espadrilky s kotvičkami. Miesto kabelky som zvolila elegantný batôžtek s modernými nášivkami v tvare ružičiek. Mne sa takáto kombinácia kúskov zapáčila najmä pre spomínanú variabilitu a multifunkčnosť.  

3. outfit:

Dlhá blúzka - predlžená olivová blúzka, bez rukávov. Z prednej strany sa nachádzajú gombíky po celej dĺžke. Dopĺňa ju pevná nášivka farebných kvetín, ktorá outfit oživí. Blúzka sa hodí všade, stačí sa len pohrať. Dlho som nemusela rozmýšľať, čo si k nej oblečiem, keďže blúzka hneď na prvý pohľad vynikne. Konkrétne v tom outfite som chcela vyzdvihnúť práve zaujímavú blúzku, pod ktorú som zvolila iba biele obyčajné tielko. Pekne k nim sadli krátke, čierne legíny. Ako posledný doplnok, nemohli chýbať klasické tenisky. Blúzku som nechala odopnutú, podľa mňa to vyzerá viac trendy. Teraz môžete s dobre padnúcim oblečením pokojne vyraziť do mesta alebo na letnú prechádzku.



Tak ktorý outfit vám padol do oka? Viete si ho predstaviť na sebe? 
Budem rada za každý komentár 😊 💞

1 komentár: