pondelok 10. júna 2019

Novinky 2019

Ahojte 💗
Ozývam sa po malej pauzičke, hádam ste už očakávali nový článok nabitý rôznymi zaujímavými produktami. Takýto typ článkov mám najradšej. Okrem kozmetiky tu zaradím aj oblečenie, ktorého tentokrát nebude tak veľa ako býva zvykom. Skôr som kupovala a skúšala rôznu kozmetiku či telovú, pleťovú a dekoratívnu. Poďme sa do toho pustiť !!! 💋💋💋



Urobila som si radosť z e-shopu DM, kde som si kúpila najmä základné veci ako je Balea sprchovací gél s malinovou vôňou, Dermacol mal novinku - ovocná svieža vôňa. Ebelin odličovacie tampóny sa vždy zídu. Ďalej som chcela vyskúšať už inú značku púdru, tak som si vybrala Max factor. Musím sa priznať že som z neho ohromená. Ako posledné som si zadovážila výrobky na vlasy ako balzam na vlasy a šampón od Ziaji a Alverde.

Ak čítate moje články iste viete, že pracujem s prírodnou kozmetikou Sirael. V poslednom období často robievam objednávky, takže som musela vyskúšať aj šumivú bombičku, mydielko s mojou obľúbenou melónovou vôňou. Nakoniec som k objednávke pridala aj masť pre mamku na bolesti nôh. Skvelá vecička 👐
 

Bioderma Sensibio ⇀ som spokojná s výrobkami tejto značky, pretože nič nieje lepšie ako starať o problematickú pleť, keď viete, že používate niečo kvalitné. Sama vidím, že sa mi vyrážky málokedy objavia na pleti. Gél na pleť a pleťovú vodu už viac nedám z ruky. Musím povedať, že som sa doslova zamilovala do starostlivosti o pleť!


Urobila som si až dvakrát radosť z Oriflame. V apríli som oslavovala 23. narodeniny, tak som si proste musela niečo objednať. Prvý nákup pozostával z telového mlieka, korektor a hrebeňa. Ďalší zase z krásnej peňaženky v zlatej farbe. Oriflame má skvelé produkty, čo sa týka starostlivosti o nechty, čiže som si nemohla nekúpiť olejček na nechty. A veruže som dobre urobila, pretože nechty sa mi spevnili a už nemám pocit lámavosti. K objednávke som prihodila ešte mydielko, vždy sa zíde.


LR kozmetika - nedávno som objavila skvelé veci od tejto značky. Skvelým pomocníkom pri bolestiach kĺboch a reume je hrejivé mliečko na nohy. Mamke pomohol, takže môžem vrelo doporučiť 💖 Ako posledný kúsok kozmetiky vám chcem ukázať tekuté mydielko. Hoci sa rýchlo minulo, za tú cenu som veľmi spokojná !!!!


Konečne sa môžem aj ja pochváliť s kozmetickým organizérom, ktorý som tak dlho hľadala...


Posledné mesiace som z oblečenia kupovala veľmi málo vecí. Dala som si menšiu stopku, keďže som ani nič nové nepotrebovala. Jedine čo mám nové, je jarný kabátik ťavej farby. Je ľahučký a cítim sa v ňom pohodlne.

Tak čo hovoríte na novinky? Skúšali ste niečo zo spomínanej kozmetiky? Kúpili ste si niečo nové?

Ďakujem za každý komentár 💞


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára