nedeľa 31. mája 2020

Obľúbené reštaurácie v Brezne

Ahojte

Dnešný článok je nezvyčajný na mojom blogu. Prináša prehľad najlepších podnikov v Brezne, ktoré upútajú zaujímavým prostredím, príjemným personálom a kvalitným jedlom. Obľúbila som si práve tieto spomínané reštaurácie, pretože spĺňajú všetky moje kritéria. Prajem pekné čítanie!

Ktoré sú moje 3 top reštaurácie (Brezno)


Elf – luxusná reštaurácia, ktorú dotvárajú obrazy Pána prsteňov. Podnik vypadá na prvý pohľad nádherne. Reštaurácia je pomerne rozľahlá. Počas leta je v prevádzke terasa, kde si môžete užívať kvalitné jedlo. Stravný lístok obsahuje hlavné, obedové jedlá, špeciality, dezerty a nápoje.


Bar zimák ďalšia skvelá reštaurácia, menej honosnejšia čo sa týka interiéru. Jednoduchý štýl kompenzujú elegantné fialové doplnky. Na výber máte veľké a chutné obedové menu. V posledom čase som si obľúbila čínsku, ostrokyslú polievku, ktorá mi veľmi chutí. Dobre urobené jedlo je základom každého podniku.


Barbaricum moja najobľúbenejšia pizzeria v Brezne. Príjemnú atmosféru vytvárajú zaujímavé doplnky a interiér vo vidieckom štýle. Reštaurácia je zameraná predovšetkým na výrobu kvalitnej a chutnej pizzi. Skutočne majú výborné jedlo, môžete si vybrať z množstva lákavých jedál. Počas teplých dní si môžete jedlo vychutnávať priamo na letnej terase. Pravdaže majú aj donáškovú službu čo sa práve v tejto situácii určite hodí.

Samozrejme nechcem odsudzovať iné podniky. Máme u nás množstvo ďalších reštaurácií. Ja som V dnešnom článku som vypichla práve tie podniky, ktoré často navštevujem. Najviac mi vyhovujú, čo sa týka atmosféry, obsluhy, jedla a pod.

Ďakujem za pozornosť. Budem rada za každý komentár!

4 komentáre:

  1. Tá prvá reštaurácia vyzerá skvelo a tá pizzeria mi príde ako nejaká vináreň ale tiež je to krásne.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se líbí všechny 3 restaurace, ale bydlím daleko, tak třeba si někdy udělám výlet a vzpomenu si na tebe a stavím se ochutnat, hlavně tu pizzu! :D :)

    www.lifebynikys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prvá a posledná vyzerajú skvelé, útulne a určite sa v nich človek cíti dobre.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť