nedeľa 30. decembra 2018

Čo sa skrývalo v adventom kalendári?

Ahojte 💗
Po prvýkrát som si kúpila adventný kalendár. Vybrala som si práve značku Makeup Revulution. Každý deň som si niečo pekné našla a to ma neskutočne tešilo. Keďže už sa už vianočné sviatky neodvratne pominuli, bude mi za ním smutno. Ak ma sledujte na Instagrame, mohli ste vidieť, čo sa v tajomných okienkach ukrývalo. Tento článok som sa rozhodla urobiť pre tých beauty nadšencov, ktorí ma nesledujú na sociálnych sieťach. 😜
V adventnom kalendári sa nachádzalo 25 okienok - takže na Štedrý deň som si urobila radosť a otvorila dve okienka. 💕

1. Rúž Amazing Swish (prirodzená farbička svetlohnedý)
2. Štetec miniatúra (očné tiene alebo na rozjasňovač)
3. Rozjasňovač Golden Lights
4. Zmatujúci balzam
5. Rúž Amazing Affection ( svetloružový)

6. Štetec ( lícenku i rozjasňovač)
7. Rozjasňovač ( na oči je taktiež využiteľný)
8. Lesk na pery (priesvitny)
9. Rúž Amazing Powerful (výrazná červená)  
10. Zapečený bronzér
  
11. Rúž Amazing Crush (ružovo fialový)
12. Podkladová báza pod očné tiene
13. Paletka (nude a výrazných tieňov na oči)

14. Rozjasňujúci balzam
15. Praktické zrkadielko
16. Zapečený bronzér
17. Lesk na pery (farebný- v ružových tónoch)
18. Štetec ( očné tiene)
19. Rozjasňovač (ružovej farbe- lícenku alebo na oči)
20. Štetec (linky)
21. Rozjasňujúci balzám   
22. Tekutý rozjasňovač
23. Rúž Amazing Embrace (prirodzená farbička)
24. Rúž Amazing Authority ( tmavo červená)
25. Reloaded Paletete (farebná, nude a trblietavá paletka)

Čo hovoríte na kalendár? Zaujal Vás?

Odkaz: https://www.instagram.com/blog_betka/
 

 

 

3 komentáre:

  1. Docela pěkný obsah. Já měla kalendář Yves Rocher. Paletka na poslední fotce má pěkné odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež rozmýšlala nad yves Rocher ale nakoniec ma zaujal práve tento

      Odstrániť
  2. Najviac by som sa potešila paletkám, vyzerajú veľmi dobre. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť