štvrtok 31. mája 2018

Rimmel London, Panthenol, Fa, Dermacol, Navia

Ahojte:)
Dneska si dáme niečo o kozmetike. Mám tu pár výrobkov, s ktorými som si spríjemňovala dni. Bude tu z každého rožku - dekoratívnej aj pleťovej kozmetiky. Nebudete sa nudiť! Práve takéto typy článkov najradšej píšem a verím, že pre vás budú dobrým prínosom.

Rimmel London Moisture Renew- rúže od spomínanej značke mám asi najradšej, pretože poskytujú perám dostatočnú výživu. Okrem dobrej vyživovacej schopnosti, majú široký sortiment farieb a veľakrát si neviem vybrať. Aj keď nie sú bohvieako dlhotrvajúce, vždy sa k nim vraciam. Niečo ma na nich vždy láka... Láska na prvý pohľad, čo vám poviem :) Koniec koncov aj obaly majú celkom vychytané, moderné a nie preplácané.
Konkrétne 370 Pink Fame má výrazný odtieň smeruje ku tmavo ružovo-fialovej farbe, ktorá je pre takéto krásne, žiarivé počasie ideálna. Ja výrazne rúže vyhľadávam takže pre mňa je tak akurát. Oživia každý nudný outfit.
Nájdu sa pravdaže i niektoré nevýhody, ktoré mi prekážajú na rúži - to je hlavne výdrž. V lete rúže menej držia na perách, a tak to berte na vedomie. Začne sa droliť v strede pier, treba viac krát pretrieť. Dosť ma na ňom štve, že sa všade otláča napriek tomu, že som skúsila trik s vreckovkou. Veľa rúžov z drogérie má podobné nevýhody. Mne osobne celkom vyhovuje, každý ma však má inú pleť a iné preferencie.

Panthenol- obsahuje kyselinu pantothenonovú, ktorá by mala dopomáhať vlasovej pokožke. Šampón slúži predovšetkým na odmasťovanie vlasov. Mne prišiel, že ich umyl celkom dobre, ale nemyslím si, že by sa od neho prestali mastiť vlasy.
Po prvom použití, som mala vlásky krásne nadýchané, jemné a hebké. Vydržali max. 4 dni! Po ďalších použitiach bol taký priemerný. Málo penil a hoci vlasy umyl pekne, nevydržali to dlho. Podľa mňa sú šampóny z lekárni vo všeobecnosti o ničom. Aký mate názor vy? Skoro žiadny šampón poriadne nepenil, stále som iba mala pocit zaťaženej pokožky.

Kladné vlastnosti:
  • Parfumácia- jemná, príjemná
  • Obal- stredná veľkosť, ľahko sa sním manipuluje
Použitie : Vlasy opláchnem vlažnou vodou. Napeníme šampónom vlasy, dlhšie mydlíme. Opäť opláchneme.

Fa Mystic Moments- sprej pre ženy obsahujúci bambucké maslo. Objem 150 ml. Patrí k ťažkej ale moc príjemnej vôni. Výdrž je stredná. Keď ju nanesiem, málo krát ju na sebe necítim, okolie reaguje na ňu pozitívne. 
Spreje od Fa mám moc rada ako značku, majú celkom široký sortiment môžte si vybrať z rôznych vôni. Najviac mi vonia práve táto konkrétna parfumácia, zdá sa byť výrazná a pútavá. Rada si spríjemňujem dni práve s ňou. 

Dermacol 16h lip colour- dlhotrvajúci rúž, ktorý sľubuje že vydrží. Mne však nevydržal celý deň. Po 2- hod sa začal droliť medzi perami. Treba vrstviť!!! Odtieň č. 6 - prirodzená farba, ktorá sa hodí ku všetkému.
Aplikovala som aj druhý priesvitný lesk, čím vám rúž vydrží dlhšie. Bez neho sa pery dosť o seba lepia, čo nie je veľmi príjemný pocit. Niekedy je jedno aký rúž používate. V zime držia ako pribité, v lete nevydržia nič. Skúšali ste ? Aký máte názor?

Navia- avokádový krém na mastnú/problematickú pleť. Obsahuje avokádový olej, ktorý má za úlohu premastiť pleť, pôvodne som ho kupovala v zime. Vtedy potrebuje pleť viac krémovať. Práve preto som ho chcela vyskúšať. Po vyskúšaní som zistila, že mal opačný efekt. Pleť bola príliš premastená, mala som taký nepríjemný pocit. Mne nesadol! Iba som si pleť podráždila a urobili sa mi vyrážky. Najlepšie zvoliť niečo z lekárni, lebo takto si iba narobíte problémy s pleťou.
Balenie 60 ml. Čo oceňujem na baleniu, že je v ekologickejšom, sklenenom prevedení. Takže určite niečo do seba má! Konzistencia krému by mala byť pripomínať jemný krém, ale podľa mňa bol mastnejšieho pôvodu. Krém sa používa práve na vyčistenú pokožku, môže byť aj mokrá, aby sa do pleti viac strebala.




 

 




1 komentár:

  1. Nad týmto avokádovým krémom už dlho uvažujem, ale práve som sa tiež bála že bude mastný, predsalen avokádo je dosť tučné, no tak nič, budem hľadať niečo iné, nemám rada mastnú pleť...

    OdpovedaťOdstrániť