štvrtok 9. novembra 2017

Jesenná súťaž

Ahojte:)
Chcela by som po dlhšom čase vyhlásiť Jesennú súťaž ktorá už dávno nebola preto Vás chcem potešiť s produktami od kozmetickej značky Cien.

Hlavne by som sa chcela poďakovať všetkým ktorý ma sledujete a podporujete každým novým komentárom to vďaka vám mám stále nové nápady na nové články neskutočne vám zato ďakujem.

Podmienky súťaže:
1..Napíšte do komentára svoj obľúbený produkt z telovej  i dekoratívnej kozmetiky
2. Ako trávite jesenné obdobie
3. Pripíšte mi email na ktorom vás budem kontaktovať

Súťažiť môžte na Facebook,Instagrame samozrejme aj tu pod článkom.Okrem toho zapojiť sa môžte do 19.11.2017 máte dosť času a je na vás kam sa zapojíte.Výhercu súťaže budem kontaktovať na emailovej adrese.

Vybrala som pre Vás 4 produkty:
Cien Pure Aroma - telové mlieko
Cien Pure Aroma - sprchovací gél
Cien masky na pleť - čistiaca a hydratačná





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára