nedeľa 1. januára 2017

Sleek Face Contour Kit

Ahojte :) 
Konečne sa mi podarilo vyskúšať niečo z kozmetiky Sleek.Stále som počúvala na ňu dobré recenzie aj keď na mňa až tak nezapôsobila.Na začiatku keď mi prišla som bola nadšená a už som sa veľmi tešila aká bude.Popravde keď som ju nanášam na pleť je moc príjemná.Na pleti mi až tak nevydrží.To ma trochu štve.Keď niečo si kúpim chcem aby to aj vydržalo nielen pekne vyzeralo.Neviem ako to máte vy.Ale už som to raz spomínala že dôležitá je aj výdrž produktu a nielen vzhľad.Môžno to bude tým že mám mastnú pleť a z pleti niektoré produkty rýchlo zídu.Mne na tvári vydrží 1/2hod.Bohužiaľ je to tak za tú cenu som čakala viac.Určite by som ju nedoporučila pre mastný typ pleti.Pretože moc neuspejete.Nebudem ju len osočovať.Pravda je že ma až tak nenadchla ale prekvapila ma v iných
funkciách.



Čo sa týka pigmentácii má veľmi výraznú.Treba si dať pozor koľko si na tvár toho nanesiete.Aby ste to s ním neprehnali.Lebo na pleti by to vyzeralo až príliš.Ja keď ho nanášam vždy si zo štetca odklepem a nielen pri bronzeru.Odstín Medium 885.


Paletka ktorá sa skladá z dvoch odtieňov z bronzeru a rozjasňovača.Hlavne ma zaujal bronzer.Má veľmi dobrú konzistenciu a pigmentáciu.Okrem bronzeru sa nachádza v paletke aj rozjasňovač.Ktorý ma popravde vôbec nezaujal.Strašne vyzerá neprirodzene a na pleti vôbec nevyzerá dobre.Má žltú farbu.Pripadá mi že pre bedulky táto paletka celkom vyhovuje aj keď rozjasňovač mi moc nesadol.Korektor sa skôr hodí pre tmavší typ pleti.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára