nedeľa 15. januára 2017

Obľúbence za rok 2016

Ahojte:)
Rýchlo prešiel rok 2016 ako voda.Nakopilo sa mi pár produktov ktoré mi spríjemňovali môj rok.Jasné že Vám ich všetkými desiatimi doporučujem.Zvolila som produkty ktoré už na blogu boli ale aj produkty o ktorých som sa moc nezmienila.Prevláda viac pleťovej ako dekoratívnej kozmetiky. Nemohla som zaradiť viac kozmetiky to by sme boli tu dlho.Tieto produkty som použila celý rok aj som si ich veľmi obľúbila:
  • Nivea Sprchovací gél- Moje najobľúbenejšie značky vždy boli aj budú Nivea a Fa.Sprchovacie sú veľmi penivé a hlavne sa rýchlo neminú.Za posledný rok som ich  toľko vypoužívala že to neni ani pravda. Mám rada ich radu výrobkov.Sú spoľahlivé a telo pokožky zanecháva hebkú a hydratovanú.Stoja za hriech!
  • Nivea Telové mlieko- Aj keď Garnier ako značku mám rada nevyrovnáva sa jej Nivea.Nivea má pomerne telové mlieka husté a zároveň mastné.To je pre moje telo ako balzam na duši. Pokožka ostáva pružná,hydratovaná,hebká.
  • La Rosche Posay pleťový gél- Nemôže jednozačne chýbať táto značka ktorá patrí medzi moje miláčiky.Celý rok som ho toľkokrát používala ani vôbec z neho neodbúda.Balenie je dosť veľké takže mne vydržalo po celý rok. úplne v pohode.Môže sa kľudne nanášať aj na tvár pri akné.Mňa keď niečo na nej trápi vždy mi pomôže.Tvár zostáva krásne zdravá a jemná.
  • Garnier odličovací gél- pri odličovaní som si ho veľmi obľúbila.Pleť vyčistí dokonale a odstráni make-up.Odstáva pleť príjemná a hebučká.
  • Oriflame peeling na telo- Čo sa týka ešte lepšej starostlivosti o telo sú samozrejme peelingy.Bez nich si neviem predstaviť leto ani zimu.No v lete sú podľa mňa zásadné keď navštevujete more alebo kúpaliská.Peeling odstráni odumreté bunky a zlepší vzhľad samotnej pokožky.Nevysušuje a hydratuje pokožku.
  • Schauma keratín na vlasy- Mojou súčasťou o starostlivosti o vlasy okrem šampónov používam aj keratín.Ktorý si striekam po umytí vlasov ale na mokré vlasy.Predtým som ho využívala skoro pri každom použití.Teraz už len niekedy si prestriekam keď ho iba potrebujem. Vlasy sa mi od neho veľmi napravili a už mi skoro vôbec nevypadúvajú.Určite je to pre typy vlasov ktoré majú sklon k vypadávaniu.Len vám môžem vrelo doporučiť.

  •  Oriflame,Rimmel London,Miss sporty:
  • Hojivý zázrak Oriflame Mi príde asi najlepší balzam čo sa týka výdrži aj funkcii.Vydrží mi okolo hodinky aj viac.Pery vyživuje a nevysušuje.Vôňu má krásnu po kokose.
  • Rimmel London lesk na pery Čo sa týka leskov som vybrala od Rimmel.Vyzerá na perách veľmi prirodzene a slušne.Pery nevysušuje a pravdaže trochu aj hydratuje.
  • Miss Sporty korektor odstín 01 najsvetlejší.Na pleti vydrží celý deň a nezaťažuje.

3 komentáre: