nedeľa 8. mája 2016

Obľúbený interpreti, herci, filmy a pesničky (Marec a Apríl)





Ahojte :)
Dnes som si pripravila trochu iný formát.Nechcem aby môj blog bol, len o kozmetike ale aj o ných veciach a ľudoch.Na začiatok by som chcela konštatovať skôr preferujem české a zahraničné filmy. Viac ma oslovili ako tie naše slovenské.
Veľmi som obľúbila Gympl s ručením obmedzením. Gympl je český film, z malometského prostredia. Natáčal v roku 2012. Hlavné postavy:Ondřej Brzobohatý. Libuše Šafránková .Jan Šťastný . Karel Heřmánek . Zuzana Bydžovská .Václav Kopta .Milan Šteindler, Lucie Benešov Momentálne v televizíí ho nevysielajú alebo skôr o tom neviem že by ho.Ja si ho rada  pozerávam väčšinou na Youtobe. To ma mrzí  že tam niesu všetky časti.Dosť som sa o toho zažrala a strašne ma ten film baví. Ma tri diely.
Martin Harich 



So spevom začal vo folklórnom súbore. Neskôr začal vystupovať so svojím otcom, ktorý je bubeník, naučil sa sám hrať na gitare a postupne aj na klavíri a bicích.
Pôsobí v kapele Musitany Hope s Petrom Parimuchom (gitara) Marekom Masarikom (klavír) Michalom Bartánusom (bicie) a Viktorom Mydlom (bass-gitara).
V trinástich sa zúčastnil televíznej show Minitalent show, kde spoznal Mariána Čekovského, ktorý mu pomáha s kariérou.
V roku 2011 sa stal finalistom televíznej súťaže Česko Slovenská Superstar, kde skončil na štvrtom mieste. Ešte v tom istom roku nahral svoj prvý videoklip a CD s názvom Príbeh snov. Nahral 4 videoklipy ku skladbám z prvého albumu - Nezvestná, Príbeh snov a z druhého albumu Posledná pieseň a Čakám, čo sa stane. Druhý album s názvom "NECH" vydal začiatkom mája. Obsahuje 11 skladieb.

Obľúbené piesne:
Posledná pieseň
Čakám čo sa stana
Ja ťa nájdem
Nezvestná


Tereza Kerndlová
Je česká speváčka. V júni 2001 začala spievať so skupinou Black Milk. Bola aj nominovaná Eurosong v
25. januára 2008.V novembri 2008 vydala CD Retro so singlom „Anděl“. V apríli 2009 vyšiel klip k novému singlu „Holka jako já“, ktorý rozpráva príbeh z anglickej leteckej základne počas druhej svetovej noci. Tereza Kerndlová v ňom tancuje Lindy Hop.

Obľubené pesničky:
Schody z nebe
Prisahám
Tebe srdci mé


Alan Wallker - je britský nórsky producent.Ktorý sa narodil Northamptone. Je známy kvôli piesne Faded. 
Jeho pieseň Faded získala pozornosťpo jeho vydaní na Youtobe. Je to príjemná a relaxačná pieseň. Obľúbila som si ju veľmi.

Christina Perri
Je americká speváčka, skladateľka a textárka.Hrá na piano a na gitare. Je držiteľkou ocenenia americkej organizácie reprezentujúcej hudobné práva skladateľov a textárov BMI.
Známa je skladbami Jar of Hearts a A Thousand Years.
Najobľubenejšia pesnička moja je Human. 


































 













 








 







 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára